Zagranica

Ponad 6,5 mln Brytyjczyków obejrzało własny atak serca

Brytyjska stacja ITV rozpoczęła szeroko zapowiadaną kampanię społeczną "Obejrzyj swój własny atak serca". Jej pierwszą odsłoną był spot emitowany na...

Brytyjska stacja ITV rozpoczęła szeroko zapowiadaną kampanię społeczną “Obejrzyj swój własny atak serca”. Jej pierwszą odsłoną był spot emitowany na zlecenie British Heart Foundation. Dwuminutowy film obejrzało ponad 6,5 mln widzów, co stanowiło 27 proc. widowni. Reklama pojawiła się w przerwie filmu kryminalnego “Midsomer Murders”. Będzie też dostępna poprzez “czerwony przycisk” w głównym, interaktywnym menu stacji.

Autorem reklamy i całej kampanii jest londyński oddział agencji Grey. Spot wyreżyserował Brett Foraker, główną rolę zagrał Steven Berkoff. Kampania obejmuje też prasę, billboardy i internet. (MS na podst. “The Daily Telegraph” i DigitalSpy)