Kraj

Alior Bank uruchamia projekt pilotażowy - kusi przyszłych klientów nagrodami

Alior Bank, bank tworzony od podstaw przez włoską grupę Carlo Tassara, jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej postanowił przyciągnąć do siebie...

Alior Bank, bank tworzony od podstaw przez włoską grupę Carlo Tassara, jeszcze przed rozpoczęciem działalności operacyjnej postanowił przyciągnąć do siebie rzeszę potencjalnych klientów. Rozpoczyna konkurs pt. “Zbuduj z nami nowy bank!”. Osoby, które na specjalnej stronie WWW (przygotowanej przez bank we współpracy z agencją Artegence) zgłoszą oczekiwania wobec powstającego banku, mogą wygrać nagrody – 100 zł (niezależnie od liczby uczestników). Natomiast ci, którzy zaproszą do udziału swoich znajomych, mogą wygrać jedną z kilkuset nagród, m.in. samochód VW Passat, nowoczesne laptopy oraz iPhone’y. Aby odebrać nagrody, po zakończeniu konkursu będą musieli założyć konto osobiste w Alior Banku, jednak dla wszystkich uczestników konkursu jego prowadzenie będzie bezpłatne. Bank zapowiada, że wskazówki potencjalnych klientów zostaną wykorzystane przy opracowaniu oferty i modelu obsługi.

Po raz pierwszy w Polsce przyszli klienci banku mają też wpływ na to, jaki numer rachunku osobistego zostanie im przyznany. Jeśli zdecydują się na jego założenie w Alior Banku po zakończeniu konkursu, sześć cyfr numeru ich wirtualnego konta konkursowego stanie się ostatnimi sześcioma cyframi numeru ich rachunku osobistego.

Bank stara się też zbudować wokół marki wirtualną społeczność – każdy, kto zamieści w swoim profilu zdjęcie, zostanie uwieczniony w wirtualnej kuli rosnącej wraz z liczbą zakładanych kont konkursowych. Jak twierdzą przedstawiciele Alior Banku, poza widowiskowym efektem wizualnym funkcja ta stanowi spójną z najnowszymi trendami marketingu interaktywnego metodę budowania pozytywnych relacji klientów z marką. (MB)