Zagranica

GM nie naciska na brytyjskie agencje, by cięły wynagrodzenia

General Motors w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaprzeczył, by kłopoty koncernu na rynku amerykańskim miały przełożyć się na redukcję wydatków...

General Motors w Wielkiej Brytanii i Irlandii zaprzeczył, by kłopoty koncernu na rynku amerykańskim miały przełożyć się na redukcję wydatków i wynagrodzeń w brytyjskich agencjach reklamowych. Utrzymanie wynagrodzeń ze strony koncernu potwierdziła agencja reklamowa Delaney Lund Knox Warren pracująca dla marki Vauxgall (brytyjska wersja Opla).

Amerykańskie władze GM poprosiły w zeszłym tygodniu tamtejsze agencje, by zredukowały swoje wynagrodzenia o 20 proc. po niepokojących stratach koncernu w II kwartale br. (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 8 sierpnia br.). GM ogłosił, że straty koncernu przekroczyły 15,5 mld dol. (MS na podst. NBC i “BrandRepublic”)