Kraj

Marka Lion ma specjalny programming w 4fun.tv

Kanał 4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą marką batonów Lion (należącą do Nestle) i jej nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony...

Kanał 4fun.tv rozpoczyna kampanię promującą marką batonów Lion (należącą do Nestle) i jej nowy wariant Peanut. W tym celu stworzony został program “Lion Radzi” propagujący aktywne spędzanie wolnego czasu. Program ruszy na antenie 4fun.tv 17 sierpnia i będzie trwał do 5 października (emisja w niedzielę o 17.30 i poniedziałek o 17.00). Głównym założeniem projektu jest pokazanie najciekawszych miejsc, w których młodzi ludzie spędzają czas. Program ma pokazać, gdzie warto się pojawić i jak wypocząć, nie siedząc w domu. Każdemu odcinkowi oraz całej akcji promocyjnej przewodzi hasło: “Lion radzi, nie siedź w domu!”, które wpisuje się w charakter i tematykę programu. W trakcie programu prezenterzy 4fun.tv Ania Krawczyk i Janek Szlagowski będą rozmawiać z ludźmi o ich ulubionych miejscówkach.

Program ściśle koresponduje ze specjalną stroną konkursową marki Lion (Niesiedzwdomu.pl), na której internauci prezentują swoje ulubione miejsca. W konkursie do wygrania są nagrody: 10 kamer wideo Sony HDR-TG3, 10 aparatów fotograficznych Olympus oraz odtwarzacze MP3 Zen Stone.

Dla marki Lion pracują agencja reklamowa Lowe GGK oraz dom mediowy Mediaedge:cia. (MB)