Kraj

Dominet Bank uzależnia oprocentowanie od wyników sportowców

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamującą nowy produkt depozytowy - Lokatę Medalową. Jej oprocentowanie ma rosnąć o 0,2 proc. z każdym...

Dominet Bank rozpoczął kampanię reklamującą nowy produkt depozytowy – Lokatę Medalową. Jej oprocentowanie ma rosnąć o 0,2 proc. z każdym medalem zdobytym przez Polaków na olimpiadzie. Promocją objęte zostały przede wszystkim punkty sprzedażowe Dominet Banku. Uzupełnieniem kampanii BTL są reklama prasowa oraz działania public relations. W komunikacji dotyczącej nowego produktu zostały wykorzystane również internet i narzędzia marketingu mobilnego.

– Jednym z elementów kampanii Lokaty Medalowej są działania mobilemarketingowe. Osoby, które otworzyły Lokatę Medalową, dzięki otrzymywanym SMS-om mogą na bieżąco dowiadywać się o medalach zdobytych przez polskich sportowców na igrzyskach olimpijskich w Pekinie. W ten sposób będziemy ich także informować o aktualnym oprocentowaniu środków znajdujących się na lokacie – mówi Monika Brudło, dyrektor departamentu marketingu w Dominet Banku.

W przypadku mediów drukowanych w prasie przy tabeli medalowej pojawią się specjalne reklamy z informacją o liczbie medali zdobytych przez Polaków oraz o aktualnej wysokości oprocentowania Lokaty Medalowej.

Kreacje prasowe oraz copy wysyłanych SMS-ów przygotowała agencja Focus Advertising, natomiast za kreacje internetowe odpowiada Grupa Leonardo. Zakupem mediów zajęła się agencja Mediaedge:cia. Promocja Lokaty Medalowej potrwa do końca igrzysk.

Lokata Medalowa to czteromiesięczny produkt depozytowy, którego oprocentowanie początkowe wynosi 5,5 proc. w skali roku. Jego wysokość zależy od wyników uzyskiwanych podczas igrzysk przez naszych sportowców i może wzrosnąć aż do 9,1 proc. Minimalna kwota, którą należy wpłacić na Lokatę Medalową, to 500 zł. (JP)