Kraj

Powstał Regionator, narzędzie budujące marki miejsc

Regionator - tak nazywa się nowy produkt badawczo-strategiczny kompleksowo określający strategię marki lokalnej. Powstał dzięki współpracy czterech podmiotów: instytutu badawczego...

Regionator – tak nazywa się nowy produkt badawczo-strategiczny kompleksowo określający strategię marki lokalnej. Powstał dzięki współpracy czterech podmiotów: instytutu badawczego ARC Rynek i Opinia, Instytutu Audytu Mediowego, Kancelarii Doradczej “Synergia” oraz Fundacji Inicjatyw Menedżerskich, skupiających w swoim gronie specjalistów w zakresie rozwoju samorządów lokalnych.

Regionator jest narzędziem, dzięki któremu każda gmina lub grupa gmin jest w stanie rozpocząć budowę nowej marki lub zweryfikować założenia już istniejącej. – Bardzo łatwo jest określić wartość takich marek, jak: Kraków, Zakopane czy Sopot, miejsc, które mają historyczne dziedzictwo i od wielu lat stanowią atrakcję turystyczną – powiedział Adam Czarnecki, wiceprezes ARC Rynek i Opinia, jeden z twórców Regionatora. Dodał, że sztuką jest znaleźć odpowiedni kierunek dla obszaru, który nie jest rozpoznawalny i znajduje się na początku swojej markowej drogi. (KP)