Przetargi

MRiRW promuje polską żywność w Wielkiej Brytanii i Irlandii

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi (MRiRW) rozpoczęło przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną produktów rolno-spożywczych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Wartość kampanii...

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi (MRiRW) rozpoczęło przetarg na kampanię informacyjno-promocyjną produktów rolno-spożywczych w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Wartość kampanii szacowana jest na 2,5 mln zł.

Jej celem jest wzmocnienie wizerunku oraz zwiększenie obecności na tych rynkach polskich produktów.

Kampania reklamowa ma wykorzystywać różne kanały komunikacji. Działania promocyjne mają koncentrować się na podkreślaniu wysokiej jakości oraz tradycyjnych i ekologicznych metod wytwarzania polskich produktów.

Zadaniami wyłonionej w przetargu agencji reklamowej będą opracowanie koncepcji, kosztorysu form promocji, harmonogramu kampanii oraz jej przeprowadzenie. Termin realizacji kampanii nie został ujawniony. Przetarg potrwa do 25 sierpnia br. Zwycięska agencja będzie pracować dla resortu do 5 grudnia br. (BG)