Kraj

Orangeblue odpowiada za reklamę hiszpańskich oliwek

Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii rozpoczęło realizację kampanii reklamowej hiszpańskich oliwek. Projekt wspiera firma Okechamp, właściciel marki Ole!, pod którą...

Biuro Radcy Handlowego Ambasady Hiszpanii rozpoczęło realizację kampanii reklamowej hiszpańskich oliwek. Projekt wspiera firma Okechamp, właściciel marki Ole!, pod którą oferuje przetwory warzywne, m.in. oliwki.

Celem kampanii “Oliwki. Perły Hiszpanii” jest promocja oliwek na terenie Polski. Cała akcja będzie trwała od września do końca października br., obejmie internet, outdoor, prasę poradnikową i kulinarną (m.in.: “Kuchnia”, “Lubię gotować”), prowadzona będzie w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku. Za kreację reklam oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Orangeblue. Tegoroczna edycja kampanii jest II edycją promocji zorganizowaną przez ambasadę Hiszpanii i pierwszą, w której uczestniczy marka Ole!. (DD)