Kraj

P&G rusza ze wsparciem nowego zapachu Tom Tailor

Procter & Gamble Prestige Products (P&G) rusza z kampanią reklamową najnowszego wariantu zapachowego Tom Tailor Ocean. W ramach promocji wykorzystane...

Procter & Gamble Prestige Products (P&G) rusza z kampanią reklamową najnowszego wariantu zapachowego Tom Tailor Ocean. W ramach promocji wykorzystane zostaną kampania interaktywna oraz promocja w punktach sprzedaży. Przy realizacji tej kampanii P&G współpracuje z agencję interaktywną Opcom. Za planowanie i zakup mediów dla kampanii P&G odpowiada MediaCom Warszawa. W ramach akcji zostanie uruchomiony serwis internetowy www.tomtailor-ocean.com oraz wkrótce ruszy konkurs dla młodych konsumentów polegający na zaprojektowaniu własnej deski surfingowej. Najciekawsze prace będą nagrodzone limitowanymi deskami surfingowymi oraz perfumami. Kampania prowadzona jest na kilku europejskich rynkach. Wartość budżetu promocji nie jest znana. (JD)