Kraj

"Party" już jest zyskowne; we wrześniu ruszy urodzinowa kampania

Magazyn "Party" wydawany przez Edipresse Polska po niecałym roku jest zyskowny. Jak powiedziała Alicja Modzelewska, dyr. zarządzająca spółki, dwutygodnik osiągnął...

Magazyn “Party” wydawany przez Edipresse Polska po niecałym roku jest zyskowny. Jak powiedziała Alicja Modzelewska, dyr. zarządzająca spółki, dwutygodnik osiągnął break even point po pięciu miesiącach od debiutu, zaś w kolejnych miesiącach zaczął generować zyski. “Party” pojawiło się na rynku w październiku ub.r. Zwrot inwestycji w tytuł planowany jest w ciągu trzech lat. Dokładnej wartości inwestycji spółka nie podaje.

We wrześniu br. ruszy wizerunkowa kampania reklamowa związana z pierwszymi urodzinami pisma. W reklamie wystąpi Małgorzata Foremniak, która była już twarzą launchowej kampanii magazynu. Działania promocyjne obejmą telewizję, outdoor oraz prasę. Kreację kampanii opracowała agencja DougFaberFamily (obecnie Change), a nad jej aktualizacją pracuje MF Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Wartość budżetu kampanii nie jest znana.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż “Party” w okresie styczeń-maj br. wyniosła 462,2 tys. egz. (JD)