Magazyn “Party” wydawany przez Edipresse Polska po niecałym roku jest zyskowny. Jak powiedziała Alicja Modzelewska, dyr. zarządzająca spółki, dwutygodnik osiągnął break even point po pięciu miesiącach od debiutu, zaś w kolejnych miesiącach zaczął generować zyski. “Party” pojawiło się na rynku w październiku ub.r. Zwrot inwestycji w tytuł planowany jest w ciągu trzech lat. Dokładnej wartości inwestycji spółka nie podaje.
We wrześniu br. ruszy wizerunkowa kampania reklamowa związana z pierwszymi urodzinami pisma. W reklamie wystąpi Małgorzata Foremniak, która była już twarzą launchowej kampanii magazynu. Działania promocyjne obejmą telewizję, outdoor oraz prasę. Kreację kampanii opracowała agencja DougFaberFamily (obecnie Change), a nad jej aktualizacją pracuje MF Studio. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Wartość budżetu kampanii nie jest znana.
Według danych ZKDP średnia sprzedaż “Party” w okresie styczeń-maj br. wyniosła 462,2 tys. egz. (JD)