Kraj

TV Puls zmienia wizualizację i ramówkę; w planach dwa kanały tematyczne

TV Puls od września będzie mieć nową ramówkę. Po rezygnacji z pasma informacyjnego w lipcu br. kanał stawia teraz na...

TV Puls od września będzie mieć nową ramówkę. Po rezygnacji z pasma informacyjnego w lipcu br. kanał stawia teraz na wzmocnienie oferty rozrywkowej. Wśród nowości, jakie zaoferuje stacja, są: “Co masz do stracenia?” – polska wersja formatu “Biggest loser”, reality na temat odchudzania (emisja czwartki, godz. 21), oraz “Zbrodnie niedoskonałe” (kryminalny serial dokumentalny, czwartki, godz. 22.30). Stacja przygotowuje też nową wersję teleturnieju “Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?” (czwartki, piątki, godz. 19). Kanał chce wyraźnie wzmocnić ofertę serialową. Wśród propozycji są animacja “Simpsonowie” i kryminał “The Unit”. W październiku ramówka zostanie uzupełniona o pasmo informacyjno-publicystyczne. – Nowa ramówka nie będzie może krokiem milowym, ale dowodem na ewolucyjne zmiany programmingu – mówi Piotr Radziszewski, dyrektor programowy TV Puls.

Dariusz Dąbski, prezes stacji, mówi, że cele biznesowe kanału się nie zmieniają. – Chcemy jesienią zbudować udziały w rynku widowni na poziomie TV4, a rentowność osiągnąć w połowie przyszłego roku – deklaruje szef stacji. Podtrzymuje też zapowiedzi uruchomienia kanału informacyjnego. – Nie mogę dziś podać daty startu tej stacji, ale mogę powiedzieć, że myślimy również o kanale rozrywkowym – mówi Dąbski.

Od września TV Puls będzie mieć nową oprawę graficzną i logo. Zmiany komunikowane będą w kampanii reklamowej, która właśnie startuje. Działania przygotowały wyłonione w przetargu agencje Off i MPG. Nacisk położony będzie na prasę, internet, outdoor i telewizję. Kampania potrwa do końca października. TV Puls ma obecnie 30 proc. naziemnego zasięgu technicznego i 77 proc. całościowego zasięgu technicznego. (PM)