Przetargi

G7 wygrała przetarg Cropp; marketer twierdzi, że przeglądu nie zakończył

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP,...

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, firma LPP wybrała agencję reklamową G7 do kompleksowej obsługi marki Cropp/CroppTown. Agnieszka Górska, dyr. marketingu LPP, twierdzi jednak, że przetarg na Cropp/CroppTown jest jeszcze w toku i nadal uczestniczą w nim trzy agencje, w tym G7.

Nową strategię dla marki Cropp opracowała firma Corporate Profiles Consulting, która także zasugerowała listę agencji zaproszonych do przetargu. Do tej pory Cropp współpracował z różnymi agencjami i butikami kreatywnymi, część działań reklamowych przygotowywał samodzielnie.

LPP, właściciel marek Cropp, Reserved i Esotiq, jest w trakcie łączenia z firmą Artman, właścicielem marki House. (AMS, MKS)