Philip Morris Polska wprowadził na rynek nowy wariant papierosów pod marką She. Są to She Creamy Mint.
Marka She to papierosy z segmentu super slim. Wprowadzono ją na polski rynek jako brand lokalny w połowie 2006 r. Została zaprojektowana specjalnie dla kobiet (podwójny system filtracji i specjalna mieszanka tytoniu mająca gwarantować łagodny smak). Dotąd She dostępne były w czterech wariantach: Delicate, Gentle oraz dwóch mentolowych – Vibrant oraz Fresh.
Charakterystyczne cechy dla She Creamy Mint to: ustnik wykonany ze specjalnego tworzywa, na którym nie pozostają ślady pomadki, oraz zapach papierosów, który nie pozostawia nieprzyjemnej woni na dłoniach, a także unikatowy mentolowy smak. Cena za paczkę wynosi 9,65 zł.
Marka She w swojej kategorii konkuruje na rynku m.in. z Vogue i Pall Mall (British American Tobacco) czy Iris (Altadis Polska). Brand She był pierwszą marką Philip Morris Polska w segmencie super slim. Obecnie koncern ma w nim już linie dwóch następnych brandów: L&M link pozycjonowane jako marka uniseks oraz targetowane jako męskie Marlboro Gold Edge. (BG, MB)