Kraj

J. WALTER THOMPSON/PARINTEX POZOSTANIE AGENCJĄ DAEWOO

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex ponownie wygrała przetarg na obsługę reklamową Daewoo Motors Polska. Przetarg został rozstrzygnięty 28 lutego br.,...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex ponownie wygrała przetarg na obsługę reklamową Daewoo Motors Polska. Przetarg został rozstrzygnięty 28 lutego br., a przystąpiły do niego cztery agencje: TBWA Warszawa, Hager Polska, Testardo i J. Walter Thompson/Parintex. Nie zmieni się również dom mediowy Daewoo w Polsce i pozostanie nim MindShare Polska. Jak mówi Agnieszka Grochowska, specjalista ds. reklamy Daewoo Motors Polska, przetarg został ogłoszony, ponieważ Daewoo szukało nowej agencji, która zaprezentowałaby nowe rozwiązania i pomysły w zakresie kreacji. Okazało się jednak, że żadna z agencji, które zostały zaproszone, nie przedstawiła oferty ciekawszej od tego, co dotychczas proponowała J. Walter Thompson/Parintex. Wysokość budżetu reklamowego na rok 2001 nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że ma być porównywalny z ubiegłorocznym. Zmiany nastąpią jedynie w sposobie alokacji mediów. “W tym roku zamierzamy ograniczyć wydatki na reklamę zewnętrzną – mówi Mikołaj Pietrzyk, szef działu reklamy Daewoo Motors Polska – a zdecydowanie większe środki przeznaczyć na telewizję i prasę, w tym również prasę lokalną”. (PR)