M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

J. WALTER THOMPSON/PARINTEX POZOSTANIE AGENCJĄ DAEWOO

Serwis Dzienny | 14 marca 2001, 00:00

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex ponownie wygrała przetarg na obsługę reklamową Daewoo Motors Polska. Przetarg został rozstrzygnięty 28 lutego br.,...

Agencja reklamowa J. Walter Thompson/Parintex ponownie wygrała przetarg na obsługę reklamową Daewoo Motors Polska. Przetarg został rozstrzygnięty 28 lutego br., a przystąpiły do niego cztery agencje: TBWA Warszawa, Hager Polska, Testardo i J. Walter Thompson/Parintex. Nie zmieni się również dom mediowy Daewoo w Polsce i pozostanie nim MindShare Polska. Jak mówi Agnieszka Grochowska, specjalista ds. reklamy Daewoo Motors Polska, przetarg został ogłoszony, ponieważ Daewoo szukało nowej agencji, która zaprezentowałaby nowe rozwiązania i pomysły w zakresie kreacji. Okazało się jednak, że żadna z agencji, które zostały zaproszone, nie przedstawiła oferty ciekawszej od tego, co dotychczas proponowała J. Walter Thompson/Parintex. Wysokość budżetu reklamowego na rok 2001 nie została ujawniona. Wiadomo jedynie, że ma być porównywalny z ubiegłorocznym. Zmiany nastąpią jedynie w sposobie alokacji mediów. "W tym roku zamierzamy ograniczyć wydatki na reklamę zewnętrzną - mówi Mikołaj Pietrzyk, szef działu reklamy Daewoo Motors Polska - a zdecydowanie większe środki przeznaczyć na telewizję i prasę, w tym również prasę lokalną". (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,