Kraj

Unilever szeroko promuje nowe smaki herbat Lipton Piramidki

Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową nowych smaków herbat czarnych Lipton Piramidki. Informuje w niej o głównych atrybutach nowej linii produktowej...

Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową nowych smaków herbat czarnych Lipton Piramidki. Informuje w niej o głównych atrybutach nowej linii produktowej – herbat owocowych.

Reklama skupia się na walorach smakowych produktu poprzez pokazanie bogactwa składników – długich liści herbaty i kawałków owoców, lecz także procesu zaparzania w nowej torebce piramidce. Unikatowy kształt torebki sprawia, że wszystkie składniki mają miejsce, aby dobrze się zaparzyć i uwolnić esencję.

Działania reklamowe i wszelkie aktywności prowadzone przez markę skierowane są przede wszystkim do kobiet z większych miast w wieku 25-45 lat, ponieważ to one dokonują najczęściej zakupów, a poza tą grupą do wszystkich, którzy poszukują oryginalnych smaków herbaty.

Kampania koncentruje się na TV i prasie. Uzupełniają ją degustacje w kącikach herbacianych “Lipton Tea Zone” w największych galeriach handlowych w całej Polsce. Kampania potrwa do końca września, natomiast kampania w prasie oraz degustacje potrwają do końca października. Działania reklamowe przygotowały agencja DDB Warszawa i dom mediowy PHD. (MKS)