Kraj

"Kobieta i Życie" wraca na rynek, ponad 5 mln zł na promocję

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik "Kobieta i Życie". Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych...

Wydawnictwo Bauer w październiku br. wprowadzi na rynek miesięcznik “Kobieta i Życie”. Magazyn ma być poradnikiem skierowanym do kobiet aktywnych zawodowo, doświadczonych, wysoko ceniących życie rodzinne i świadomych swoich potrzeb. Stąd główne akcenty pisma koncentrują się na rozbudowanej tematyce zdrowotnej, praktycznej modzie i urodzie, przepisach kulinarnych, prawie i psychologii.

Redaktorem naczelnym miesięcznika jest Małgorzata Borzymińska, poprzednio związana m.in. z takimi tytułami, jak: “Rodzice”, “Olivia”, “Świat Kobiety”, “Moje Gotowanie”, “Pani Domu”. Autorką makiety pisma jest Beata Sędzimir, dyrektor artystyczna “Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Od strony biznesowej za tytuł odpowiada Izabela Zaleska, dyrektor wydawnicza segmentu pism poradnikowych Wydawnictwa Bauer, natomiast sprzedażą reklam zajmie się dział reklamy prasy kobiecej kierowany przez Ewę Kozłowską.

Objętość miesięcznika “Kobieta i Życie” będzie wynosiła 120 stron. Wydawca nie planuje dołączania prezentów dla czytelniczek miesięcznika. Debiutowi pisma na rynek będzie towarzyszyła kampania promocyjna obejmująca telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (RMF FM, Radio Zet) i punkty sprzedaży. Do końca 2008 roku budżet promocyjny zakłada łączne wydatki powyżej 5 mln zł.

Bauer na razie nie podaje bliższych szczegółów m.in. na temat nakładu oraz ceny okładkowej pisma. (JD)