Kraj

Cezary Sochacki strategiem w nowo powstałej New Look Group

Surprise Me!dia, agencja ambientowa Cezarego Sochackiego, i New Look, firma wyspecjalizowana w ambient mediach i guerilla marketingu, połączą siły. Powstanie...

Surprise Me!dia, agencja ambientowa Cezarego Sochackiego, i New Look, firma wyspecjalizowana w ambient mediach i guerilla marketingu, połączą siły. Powstanie New Look Group, której głównym strategiem zostanie Sochacki, odpowiedzialny także za rozwój oferty ambientmediowej.

W ramach New Look powstaną cztery specjalizacje. Pod nazwą Surprise ma działać dywizja ambientmediowa, oferująca także organizację eventów i happeningów. Touch Point Outdoor zajmie się niestandardową reklamą zewnętrzną, a Touch Point Indoor będzie rozwijał ofertę niestandardowej reklamy wewnętrznej. Z kolei AdWall ma działać na rynku wielkiego formatu. W ramach każdej dywizji będzie funkcjonował dział plannerski.

– Łączymy wieloletnie doświadczenie menedżerów New Look z mediową ekspertyzą Czarka Sochackiego – mówi Marek Kociszewski z zarządu New Look. Spółka zamierza w tym roku osiągnąć 20 mln zł przychodów. (JN)