M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NOWA, KLASYCZNA REKLAMA CITROENA C5

Serwis Dzienny | 14 marca 2001, 00:00

W odróżnieniu od swoich poprzednich reklam kampania nowego modelu Citroena C5 ma niezwykle klasyczną formę. W ostatnich kampaniach producenta pojawiła...

W odróżnieniu od swoich poprzednich reklam kampania nowego modelu Citroena C5 ma niezwykle klasyczną formę. W ostatnich kampaniach producenta pojawiła się twarz Claudii Schiffer i nazwisko Pabla Picassa. Najnowsza kampania skupia się na prezentacji technologicznych ulepszeń, w które wyposażony jest Citroen C5. Francuski producent zamierza sprzedać 200 tys. aut nowego modelu w Europie, z czego 75 tys. przeznacza na francuski rynek. Kampania reklamowa stworzona została przez obsługującą Citroena agencję Euro RSCG z Paryża.

Czytaj więcej na temat: ,