Kraj

Locomotiva przygotuje projekt społeczny wart 2,5 mln zł

Agencja reklamowa Locomotiva na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Kampania ZPORR...

Agencja reklamowa Locomotiva na zlecenie Ministerstwa Rozwoju Regionalnego zrealizuje kampanię informacyjno-promocyjną prezentującą dorobek Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Kampania ZPORR trwać będzie od 13 października do 30 listopada br., a zlecenie obejmuje przygotowanie i emisję trzech spotów reklamowych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2 i TVP Info) oraz 19 spotów radiowych do emisji w stacjach regionalnych Polskiego Radia (Audytorium 17) i dwóch ogólnopolskich rozgłośniach radiowych (Radio Zet i Program 1 PR). Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Concept. Budżet kampanii wynosi 2,5 mln zł. (AMS)