Kraj

Legend Group wspiera debiut innowacyjnego produktu marki Winiary

Nestle pod marką Winiary wprowadza produkt Pomysł na... Soczystego kurczaka. Nowy koncept produktu (opakowanie składa się z woreczka foliowego oraz...

Nestle pod marką Winiary wprowadza produkt Pomysł na… Soczystego kurczaka. Nowy koncept produktu (opakowanie składa się z woreczka foliowego oraz mieszanki przypraw) pozwala szybko i łatwo przyrządzić danie z kurczaka. Proponowany przez markę Winiary sposób pieczenia nie wymaga dodawania tłuszczu. W ofercie marki Winiary znajdują się dwa warianty smakowe: Pomysł na… Soczystego kurczaka z papryką i ziołami oraz Pomysł na… Soczystego kurczaka z czosnkiem i ziołami.

Wprowadzeniu nowego produktu towarzyszyć będzie kampania reklamowa w głównych stacjach telewizyjnych oraz wybranej prasie kobiecej i handlowej. Kampania wspierająca sprzedaż produktu rusza na początku października. Reklamę telewizyjną i prasową przygotowała agencja Legend Group. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Mediaedge:cia. Podobnie jak na innych produktach Nestle Polska na odwrocie opakowania Pomysł na… umieszczony został Kompas Żywieniowy zawierający informacje na temat składników odżywczych i kalorii. (MKS)