Kraj

Bank BGŻ inwestuje w działania wizerunkowe

"Pieniądze są dla ludzi" - pod takim hasłem Bank BGŻ rozpoczyna kampanię wizerunkową, którą przygotowały dla niego agencja reklamowa Grandes...

“Pieniądze są dla ludzi” – pod takim hasłem Bank BGŻ rozpoczyna kampanię wizerunkową, którą przygotowały dla niego agencja reklamowa Grandes Kochonos (kreacja) i dom mediowy Optimum Media OMD (planowanie i zakup mediów).

– Pokazujemy, że Bank BGŻ jest przyjazną instytucją finansową rozumiejącą potrzeby klientów – mówi Małgorzata Wagner, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej Banku BGŻ.

Kampania ma pokazać, że Bank BGŻ jest otwarty, bliski i godny zaufania. – Budujemy wizerunek instytucji finansowej zorientowanej na ludzi z nowoczesną ofertą usług. Kampania ma za zadanie wywołanie w świadomości grupy docelowej reakcji, że to “bank dla mnie” – dodaje szefowa komunikacji marketingowej BGŻ.

Kampania potrwa do końca października br., obejmie reklamy w telewizji i prasie. Dodatkowo w kampanii wykorzystano nośnik reklamy w postaci autobusów. W 53 miastach w różnych regionach kraju przez cały październik będą kursowały autobusy oklejone reklamą kontekstową. Hasła eksponowane na autobusach są indywidualnie dopasowane do każdego miasta i nawiązują do charakterystycznych skojarzeń z danym miejscem. Wysokości budżetu kampanii bank nie zdradza. (MB)