Kraj

Perspektywa ma nowych klientów i wzmacnia zespół

Agencja Perspektywa - Studio Architektury Marki nawiązała współpracę z Coca-Cola HBC, w ramach której odpowiadać będzie za employer branding, komunikację...

Agencja Perspektywa – Studio Architektury Marki nawiązała współpracę z Coca-Cola HBC, w ramach której odpowiadać będzie za employer branding, komunikację wewnętrzną oraz działania internetowe firmy.

Do portfolio Perspektywy dołączył również producent materiałów budowlanych Cemex. Agencja odpowiada za strategię i kreację marki, m.in. za program lojalnościowy.

Wśród nowych klientów Perspektywy znalazł się również Azorim, izraelski koncern działający na rynku nieruchomości. Agencja odpowiada za strategię marketingową, kreację oraz obsługę PR firmy.

Ze wszystkimi klientami Perspektywa pracuje na zasadzie projektowej.

Jednocześnie do zespołu agencji dołączyła Zofia Bugajna, która objęła stanowisko szefa projektów PR. Dotychczas związana była m.in. z Euro RSCG Sensors. (DD)