Kraj

BR TVN podnosi ceny o 35 proc. w stosunku do września

BR TVN otworzyło sprzedaż na październik. Nominalny wzrost cen w stosunku do września wyniesie 35 proc. - W stosunku do...

BR TVN otworzyło sprzedaż na październik. Nominalny wzrost cen w stosunku do września wyniesie 35 proc.

– W stosunku do października ub.r. wzrost kosztu dotarcia wyniesie znacznie powyżej 50 proc. – mówi Marcin Idzik, dyr. sprzedaży czasu reklamowego Grupy TVN.

Podwyżka w największym stopniu dotyczyła pasm offpeakowych.

W liście do reklamodawców BR TVN wskazuje na sukces jesiennej ramówki – od 1 do 14 września udział stacji w grupie 16-49 wzrósł z 17 proc. (wrzesień 2007 r.) do 18,2 proc. (wrzesień 2008 r.). W październiku do pakietu jesiennych propozycji stacji dołączy serial “Brzydula”.

Przypomnijmy, że w ubiegłym tygodniu ruszyła sprzedaż TVP. CPP brutto w tej stacji wzrosło o 30 proc. w stosunku do października ub.r. (JN)