Kraj

PKO BP chce umocnić wizerunek lidera w kredytach hipotecznych

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych, która ma zwiększyć poziom ich sprzedaży i umocnić wizerunek banku jako lidera...

Bank PKO BP rozpoczyna kampanię reklamową kredytów mieszkaniowych, która ma zwiększyć poziom ich sprzedaży i umocnić wizerunek banku jako lidera w kategorii tych kredytów. Główny przekaz pokazuje najbardziej korzystne z punktu widzenia kredytobiorcy zalety oferty PKO BP, czyli: brak prowizji za udzielenie kredytu, brak opłat za wcześniejsze częściowe spłaty, brak prowizji za pierwsze przewalutowanie i niską marżę dla kredytów w złotówkach.

Kampania obejmuje telewizję, prasę, internet, a także materiały BTL w oddziałach oraz siatki wielkoformatowe w centrum Warszawy.

Kreację przygotowała agencja Scholz & Friends, kampanię internetową przygotowała agencja Hypermedia, za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia.

W I połowie br. PKO BP udzielił 5,73 mld zł kredytów hipotecznych. Drugi w kolejności – Bank Millennium udzielił w tym czasie 3,09 mld zł kredytów mieszkaniowych, Kredyt Bank – 2,6 mld zł, Multibank – 1,89 mld, a GE Money Bank – 1,7 mld zł. (źródło: “Rzeczpospolita”). O ile w pierwszej połowie ub.r. więcej kredytów udzielanych było w złotych, o tyle w pierwszym półroczu tego roku zdecydowanie przeważały franki szwajcarskie. (MB)