Zagranica

Widzowie CNN chętnie korzystają z mediów cyfrowych

Widzowie CNN chętnie korzystają z mediów cyfrowych - wynika z badania Digital Life przygotowanego przez firmę Synovate. CNN jest jednym...

Widzowie CNN chętnie korzystają z mediów cyfrowych – wynika z badania Digital Life przygotowanego przez firmę Synovate. CNN jest jednym z subskrybentów tego projektu. Z badania wynika, że 74,4 proc. widzów CNN ogląda wcześniej nagrane programy TV, 70 proc. czyta gazety online, 33,4 proc. słucha radiostacji internetowych i 17,9 proc. korzysta z podcastów. Z badania wynika też, że 87 proc. widzów amerykańskiej stacji ma cyfrowy aparat fotograficzny, 35 proc. odtwarzacz MP3, a palmtop 17 proc. 16 proc. widzów CNN korzysta z takich urządzeń jak Smartphone, BlackBerry lub iPhone. 13 proc. odbiorców CNN deklaruje, że są użytkownikami portali społecznościowych. Wyniki badań wpisują się w strategię rozwoju CNN. Sieć od dłuższego czasu inwestuje w projekty cyfrowe. W ub.r. otworzyła w Londynie komórkę, która przygotowuje specjalne produkcje na potrzeby platform internetowych, takich jak YouTube czy Daily Motion. (“BrandRepublic”)