Kraj

Kamis inwestuje w jesienne wsparcie marki Irving

Marka herbat Irving (należy do portfolio Kamisa) rusza z ośmiotygodniową kampanią reklamową - "Esencja dobrego smaku", która ma wzmocnić świadomość...

Marka herbat Irving (należy do portfolio Kamisa) rusza z ośmiotygodniową kampanią reklamową – “Esencja dobrego smaku”, która ma wzmocnić świadomość marki i kreować emocjonalny wizerunek brandu. Rozpocznie się we wrześniu i potrwa do grudnia. Jej trzonem będzie 30-sek. spot TV emitowany w prime time oraz wokół programów i seriali o wysokiej oglądalności. Dodatkowo reklamy pojawią się w tytułach prasy kobiecej o wysokim zasięgu, m.in. w “Gali”, “Vivie!”. Będzie to product placement i advertoriale o charakterze edukacyjnym.

Film reklamowy będzie tym samym, który towarzyszył kampanii wprowadzającej markę na rynek (co miało miejsce wiosną br.). Kreację przygotowała agencja Testardo Gram, a media zaplanował MediaCom Warszawa. Inntea, producent i dystrybutor herbaty, nie ujawnia danych dotyczących sprzedaży marki. – Duży nacisk cały czas kładziemy na dystrybucję marki i jej dostępność w sprzedaży. Irving jest strategiczną marką w naszym portfolio i będziemy ją w przyszłości intensywnie wspierać reklamą – mówi Sylwia Kalska, PR manager marki Irving. W portfolio Irvinga pojawiła się nowa linia herbat: Ogrody Orientu – herbaty czarna, biała i zielona z dodatkiem jaśminu, pomarańczy i róży, w cenie ok. 6,99 zł za opakowanie (20 saszetek piramidek). (MKS)