Przetargi

Redan szuka domu mediowego i agencji reklamowej

Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret i Troll, jest w trakcie przetargu mediowego i reklamowego. Inga Wawrzyniak, dyr. marketingu marki...

Redan, właściciel marek odzieżowych Top Secret i Troll, jest w trakcie przetargu mediowego i reklamowego. Inga Wawrzyniak, dyr. marketingu marki Troll, powiedziała, że firma albo połączy budżety obu marek i przekaże go jednemu domowi mediowemu, albo wybierze dwa domy mediowe dla każdej z marek. W przetargu biorą udział cztery domy mediowe, w tym MediaVest, który do tej pory zajmował się obsługą budżetu marki Top Secret. Marka Troll nie korzystała ostatnio z usług żadnego domu mediowego.

Wybrana firma zaplanowałaby działania komunikacyjne dla obu marek w przyszłym roku. – Chcemy realizować projekty łączące ATL z rozwiązaniami niestandardowymi – mówi Inga Wawrzyniak. Firma chce istotnie zwiększyć wydatki mediowe, jednak nie wiadomo dokładnie, o jaką kwotę chodzi. Nie wiadomo, która z marek otrzyma silniejsze wsparcie. Przez ostatnie dwa lata większe kwoty zainwestowano w Top Secret. W 2007 r. marketer wydał na ten brand – 4,5 mln zł, a na Trolla – 1,3 mln zł. W tym roku w okresie styczeń-sierpień na wsparcie Top Secret przeznaczył 1,2 mln zł, a na Trolla 470 tys. zł (źródło: Expert Monitor).

Równolegle Redan prowadzi przetarg reklamowy i wybiera agencję do współpracy przy marce Top Secret. Agencja ma przygotować kampanię wspierającą wiosenno-letnią kolekcję marki.

Najbliższa kampania reklamowa marek Top Secret i Troll będzie miała miejsce w listopadzie br. na antenie Radia Eska. Działania te przygotował Redan we współpracy z tym nadawcą. (MKS)