Kraj

Salt & Pepper Brand Design zmieniła wygląd keczupów Dawtona

Agencja brandingowa Salt & Pepper Brand Design zaprojektowała nową serię opakowań linii keczupów marki Dawtona. Celem projektu było zbudowanie wśród...

Agencja brandingowa Salt & Pepper Brand Design zaprojektowała nową serię opakowań linii keczupów marki Dawtona. Celem projektu było zbudowanie wśród konsumentów percepcji wyższej jakości produktów oraz nadanie im ostrzejszego, bardziej wyrazistego charakteru.

Dawtona przy okazji rozszerzenia swojego portfolio o nowe produkty zdecydowała się na ulepszenie receptury i odświeżenie całej linii ketchupów. Wprowadziła nowe smaki: keczup piekielnie ostry, keczup ziołowy do pizzy oraz keczup fit. Wdrożenie nowych receptur pociągnęło za sobą konieczność stworzenia linii opakowań.

Zmianom uległ także design elementów etykiet – liftingowi poddano logotyp.

Dawtona, producent przetworów owocowo-warzywnych, powstała ponad 25 lat temu jako firma rodzinna. Salt & Pepper Brand Design współpracuje z marketerem od 2005 roku. (AMS)