Kraj

Ditel i Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne promują się razem

Ditel SA i Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne - wydawcy na rynku yellow pages - rozpoczęli ogólnopolską kampanię promującą ofertę połączonych...

Ditel SA i Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne – wydawcy na rynku yellow pages – rozpoczęli ogólnopolską kampanię promującą ofertę połączonych korzyści. Celem akcji jest prezentacja nowych książek telefonicznych dostępnych również w wersji CD oraz serwisów internetowych zawierających dane teleadresowe przedsiębiorstw.

We wrześniu materiały reklamowe dotyczące nowej oferty ukażą się w prasie regionalnej (“Nowe Wiadomości Wałbrzyskie”, “Tygodnik Dzierżoniowski”, “Wiadomości Świdnickie”, “Tygodnik Podlaski”), a w dalszej kolejności także w wybranych tytułach magazynów Wydawnictwa Murator. Ponadto w październiku na antenie Radia Zet oraz stacji lokalnych wystartuje emisja spotów radiowych, a od października na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta pojawią się billboardy.

Projekt kreatywny całości kampanii przygotowała agencja Open. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dział marketingu spółek Ditel i Pkt.pl. (AMS)