Kraj

Piwo Specjal wspierane projektem "Wśród swoich"

Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem "Wśród swoich" markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność...

Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem “Wśród swoich” markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność na jej rodzimym obszarze, a więc w województwach: pomorskim, kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim. Prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Grey Worldwide Warszawa. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.

Jednocześnie wraz z rozpoczęciem fazy finałowej ekstraligi żużlowej w Polsce marka Specjal ruszyła z kampanią “Jesteśmy z Wami”. Jej motywem jest sponsoring pierwszoligowego klubu sportowego Unibax Toruń. W kampanii wykorzystano frontlighty, billboardy oraz citylighty. Dodatkowo wzdłuż głównych ulic Torunia zainstalowano street bandery. Media do tego projektu również zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept, a za kreację odpowiada Locomotiva. (DD)