Grupa Żywiec wspiera kampanią wizerunkową pod hasłem “Wśród swoich” markę piwa Specjal. Działania są częścią komunikacji mającej zapewnić marce obecność na jej rodzimym obszarze, a więc w województwach: pomorskim, kujawsko-pomorskim i warmińsko-mazurskim. Prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej. Za kreację reklam odpowiedzialna jest agencja Grey Worldwide Warszawa. Media na potrzeby kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Concept.
Jednocześnie wraz z rozpoczęciem fazy finałowej ekstraligi żużlowej w Polsce marka Specjal ruszyła z kampanią “Jesteśmy z Wami”. Jej motywem jest sponsoring pierwszoligowego klubu sportowego Unibax Toruń. W kampanii wykorzystano frontlighty, billboardy oraz citylighty. Dodatkowo wzdłuż głównych ulic Torunia zainstalowano street bandery. Media do tego projektu również zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept, a za kreację odpowiada Locomotiva. (DD)