Kraj

Relaunch miesięcznika "Reader's Digest"

Polska edycja "Reader's Digest" od końca września będzie miała nowe oblicze. Zmieni się zarówno strona graficzna, jak i zawartość magazynu....

Polska edycja “Reader’s Digest” od końca września będzie miała nowe oblicze. Zmieni się zarówno strona graficzna, jak i zawartość magazynu. Od października miesięcznik będzie miał nowe logo, bardziej nowoczesny układ stron i większe zdjęcia. Silniej akcentowane będą też najważniejsze tematy numeru. W piśmie pojawić się ma większa różnorodność tematów, więcej porad, felietony.

Hasłem odnowionego miesięcznika będzie – “Nasz wspólny świat”. Zmiany polskiej edycji są częścią globalnego relaunchu magazynu. Ich celem jest unowocześnienie jego wizerunku.

Dyrektorem generalnym polskiej edycji “Reader’s Digest” jest Bożena Chmielarczyk, redaktorem naczelnym zaś Anna Esden-Tempska

(MS)