Kraj

Jowita Dżus-Korocińska konsultantem platformy Mediabuy.pl

Jowita Dżus-Korocińska (JDK Media Insight) konsultuje projekt Mediabuy.pl. Do tej pory była to platforma zawierająca oferty z rynku prasowego, obecnie...

Jowita Dżus-Korocińska (JDK Media Insight) konsultuje projekt Mediabuy.pl. Do tej pory była to platforma zawierająca oferty z rynku prasowego, obecnie trwają prace nad rozszerzeniem jej funkcjonalności.

Mediabuy.pl ma być mediowym “marketplace” zawierającym także oferty radiowe oraz reklamy zewnętrznej. Nowością będzie część dedykowana mediom niestandardowym oraz ofertom sponsoringowym.

Platforma nadal będzie zawierała oferty i kontakty do właściciela medium; transakcje między kupującymi i sprzedającymi odbywają się bez pośrednictwa Mediabuy.pl, a opłaty za umieszczenie ogłoszeń uiszczać będą ci, którzy je zamieszczają. Poszukujący ofert korzystają z serwisu bezpłatnie.

– Od dawna w internecie można porównywać oferty linii lotniczych, banków, biur podróży, sklepów. Środowisku mediowemu nie udało się jak dotąd wypracować takiego rozwiązania. Jestem przekonana, iż Mediabuy.pl ma duże szanse stać się takim miejscem – uważa Jowita Dżus-Korocińska.

Projekt Mediabuy.pl rozwija Marta Stadnicka. (JN)