Mniej więcej za dwa, trzy tygodnie w grupie Getin Holding rozpocznie działalność Introbank – wynika z naszych informacji. To nowy projekt, określany jako tzw. bank mobilny.
Introbank ma specjalizować się w obsłudze małych i średnich przedsiębiorstw oraz samorządów. Nie będzie mieć sieci oddziałów. Obsługa klienta ma odbywać się w początkowym etapie przez telefon, a potem bezpośrednio.
Introbank będzie skupiać swoją działalność głównie na obsłudze kredytowej firm.
Szefem marketingu nowego projektu został Krzysztof Małecki, który dotychczas odpowiadał za działania komunikacyjne i kontakty z prasą w Getin Banku. Dodatkowo będzie też odpowiadać za kontakty z mediami zarówno Getin Holding, jak i Introbanku.
Dotychczasowe obowiązki Małeckiego w Getin Banku przejmuje od dziś Wojciech Sury, przez ostatnie półtora roku szef projektów UE w agencji Profit Communications.
Informacje dotyczące kampanii wspierającej debiut rynkowy Introbanku, jak i to jakie agencje (reklamowa i mediowa) będą odpowiadać za komunikację marketingową nowego projektu na razie nie są podawane.
Ostatnie kampanie dla Getin Banku przygotowały agencje EP Creative Services (kreacja) oraz dom mediowy MediaVest. (BG)