Kraj

Znana piosenka podkreśla walory marki Bongrain Polska

Gruppa66 Ogilvy zrealizowała dla Bongrain Polska kampanię reklamową sera pleśniowego Turek Camembert. Jej celem jest podkreślenie przyjemności jako korzyści płynącej...

Gruppa66 Ogilvy zrealizowała dla Bongrain Polska kampanię reklamową sera pleśniowego Turek Camembert. Jej celem jest podkreślenie przyjemności jako korzyści płynącej z jedzenia sera Turek Camembert.

Na potrzeby spotu zaadaptowana została piosenka Henryka Warsa i Ludwika Starskiego “Ach, jak przyjemnie”.

Pierwszy etap kampanii rozpoczął się 26 września i obejmuje emisję 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych. Szczegółowy plan mediowy nie został podany. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Starcom.

Gruppa 66 Ogilvy pracuje dla Bongrain Polska po wygraniu przetargu (DS “MMP” z 8 sierpnia).

(AMS)