Kraj

Brand Avenue planuje kolejne inwestycje w backlighty w 2009 r.

Firma reklamy zewnętrznej Brand Avenue zamierza do stycznia 2009 r. zakończyć pierwszy etap inwestycji w sieć backlightów w formacie 12x4...

Firma reklamy zewnętrznej Brand Avenue zamierza do stycznia 2009 r. zakończyć pierwszy etap inwestycji w sieć backlightów w formacie 12×4 m. Obecnie wybudowała już 20 konstrukcji, a docelowo w pierwszym etapie ma ich powstać 75. Koszt tej inwestycji to 10 mln zł.

Powierzchnie ekspozycyjne znalazły się już w sprzedaży. Korzystają z nich przede wszystkim telekomy, m.in. Play.

– Nośniki mają charakter ekskluzywny, są dobrze opisane wedle kryterium natężenia ruchu i profilu demograficznego grupy docelowej i dlatego są drogie. Jednomiesięczna ekspozycja reklamy kosztuje około kilkunastu tysięcy złotych – mówi Tomasz Kawka, prezes zarządu Brand Avenue.

Na 2009 r. zostały zaplanowane kolejne etapy inwestycji firmy. Mają powstać druga sieć backlightów w formacie 18×6 m i kolejna sieć w formacie 12×4 m. Obie mają liczyć po 100 konstrukcji. (JP)