Kraj

Agata Tadra pokieruje produkcją reklam TVN Warszawa; cennik w październiku

Agata Tadra jako szef zespołu produkcji reklamowych w biurze reklamy TVN pokieruje produkcją na potrzeby klientów nowej stacji TVN Warszawa....

Agata Tadra jako szef zespołu produkcji reklamowych w biurze reklamy TVN pokieruje produkcją na potrzeby klientów nowej stacji TVN Warszawa. Będzie bezpośrednio podlegać Jackowi Nowakowi, dyrektorowi produkcji biura reklamy TVN.

Docelowo w 2009 r. w biurze reklamy TVN mają działać dwa trzyosobowe zespoły produkcyjne poświęcone TVN Warszawa.

Cennik reklam w nowej stacji, która ruszy jeszcze w tym roku, upubliczniony zostanie w połowie października. Wiadomo, że klient, który zdecyduje się na produkcję przez zespół TVN, będzie musiał liczyć się z dodatkowym wydatkiem rzędu jednej szóstej kosztu kampanii na antenie tej stacji.

– Ze względu na charakter reklamodawców nowej stacji, wśród których zapewne będą również firmy lokalne, które dotychczas korzystały głównie z reklam drukowanych jak deweloper czy diler samochodowy, proponować będziemy na przykład więcej niż w innych kanałach tematycznych TVN form animowanych. W strategii produkcji reklamowych na rzecz kanału TVN Warszawa chcemy twórczo łączyć trzy wymogi: cenę, jakość i czas – deklaruje Jacek Nowak. TVN Warszawa ma być kanałem informacyjno-lifestyle’owym z wieloma własnymi formatami programowymi. Według naszych informacji nowa stacja kierowana ma być przede wszystkim do młodej widowni miejskiej (20-44 lata). (JN, PM)