Kraj

BPH TFI reklamuje fundusz inwestujący w waluty Meksyku, Arabii Saudyjskiej, Rosji i Chin

Agencja Walk The Line i dom mediowy Media Direction OMD przygotowały dla towarzystwa funduszy inwestycyjnych BPH TFI kampanię reklamową w...

Agencja Walk The Line i dom mediowy Media Direction OMD przygotowały dla towarzystwa funduszy inwestycyjnych BPH TFI kampanię reklamową w prasie i internecie promującą nowy fundusz BPH FIZ Korzystnego Kursu, który jako jedyny w kraju, jak zapewniają przedstawiciele TFI, umożliwia inwestowanie w waluty krajów MARC, czyli: Meksyku, Arabii Saudyjskiej, Rosji oraz Chin.

– Zdecydowaliśmy się wykorzystać wieloznaczność skrótu MARC odnoszącego się do koszyka walut obejmującego: meksykańskie peso, saudyjskiego riala, rosyjskiego rubla i chińskiego juana – mówi Wojciech Bablok, dyrektor departamentu marketingu i PR w BPH TFI. – Chcemy, by hasła “Pieniądze od MARC-a” czy “Odkryj MARC-a” zaintrygowały klientów poszukujących możliwości inwestowania w nowe, niezależne od wahań giełdowych fundusze, zwłaszcza że mimo zawirowań światowej ekonomii kraje MARC wciąż mają duży potencjał i obiecujące perspektywy.

Kampania oprócz reklamy w prasie (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”) i internecie (bannery m.in. w Bankier.pl i Wyborcza.pl) obejmuje materiały wspierające w 220 oddziałach banku BPH (ulotki, standy 3D, plakaty, naklejki na podłogę) oraz działania z zakresu marketingu bezpośredniego (mailingi do klientów TFI, telemarketing, druki na wyciągach potwierdzeń transakcji). Potrwa do 24 października (koniec terminu zapisów na certyfikaty reklamowanego funduszu). (MB)