M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

MCCANN-ERICKSON STRACI BUDŻET HOCHLAND POLSKA

Serwis Dzienny | 20 marca 2001, 00:00

Po prawie czterech latach współpracy agencja McCann-Erickson straciła budżet firmy Hochland Polska, producenta serów. "Decyzja o rozstaniu zapadła na początku...

Po prawie czterech latach współpracy agencja McCann-Erickson straciła budżet firmy Hochland Polska, producenta serów. "Decyzja o rozstaniu zapadła na początku tego roku, współpraca oficjalnie ma się zakończyć w marcu. Decyzja ta była obopólna" - powiedział Mirosław Steć, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży w Hochland Polska. Dodał także, że współpraca nie układa się na wielu płaszczyznach. "Ciągłe rotacje pracowników, propozycje kreatywne nie do końca spełniające nasze oczekiwania oraz kwestia finansów, opłaty nie zawsze adekwatne do jakości pracy, to główne powody, które zadecydowały o naszym stanowisku" - twierdzi Steć. Marek Janicki, dyrektor generalny McCann-Erickson, stwierdził, że na poziomie kreatywnym agencja nie współpracuje z Hochland Polska już od co najmniej roku. "Przyczyną naszego rozstania była inna koncepcja dotycząca zasady wynagradzania za usługi kreatywne, na którą nie zgodził się klient" - wyjaśnił przyczynę utraty budżetu Janicki. Do tej pory agencja pracowała dla trzech marek Hochland Polska - serów twarogowych Almette i Kanapkowych oraz marki serów pleśniowych Valbon Camembert. Obecnie Hochland Polska nie czyni żadnych kroków, mających na celu wybór nowej agencji, która zajęłaby się pracą nad nowymi strategiami i kreacją kampanii reklamowych. Budżety dotyczące planowania i zakupu mediów pozostały w domu mediowym Universal McCann. (MKS)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,