Commercial Union rozpoczął przetarg mediowy. Wybierze agencję do obsługi wszystkich swoich spółek. Obecnie marketer pracuje ze Starcomem. Nie udało nam się ustalić, jakie domy mediowe zostały zaproszone do udziału w przetargu.
Jak już pisaliśmy (patrz DS “MMP” z 1 września br.), Commercial Union prowadzi także przetarg reklamowy – chce powierzyć jednej agencji obsługę skonsolidowanego budżetu na kreację i strategię.
Przypomnijmy, że marketer planuje rebranding – zmieni nazwę z CU na Aviva. W skład grupy Commercial Union w Polsce wchodzi sześć spółek: Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA, Commercial Union Investment Management (Polska) SA i Commercial Union Polska Sp. z o.o. (spółka dystrybucyjna). (JN)