Przetargi

Commercial Union wybiera dom mediowy

Commercial Union rozpoczął przetarg mediowy. Wybierze agencję do obsługi wszystkich swoich spółek. Obecnie marketer pracuje ze Starcomem. Nie udało nam...

Commercial Union rozpoczął przetarg mediowy. Wybierze agencję do obsługi wszystkich swoich spółek. Obecnie marketer pracuje ze Starcomem. Nie udało nam się ustalić, jakie domy mediowe zostały zaproszone do udziału w przetargu.

Jak już pisaliśmy (patrz DS “MMP” z 1 września br.), Commercial Union prowadzi także przetarg reklamowy – chce powierzyć jednej agencji obsługę skonsolidowanego budżetu na kreację i strategię.

Przypomnijmy, że marketer planuje rebranding – zmieni nazwę z CU na Aviva. W skład grupy Commercial Union w Polsce wchodzi sześć spółek: Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie SA, Commercial Union Powszechne Towarzystwo Emerytalne BPH CU WBK SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Ubezpieczeń Ogólnych SA, Commercial Union Polska – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA, Commercial Union Investment Management (Polska) SA i Commercial Union Polska Sp. z o.o. (spółka dystrybucyjna). (JN)