Małgorzata Baranowska awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego Optimum Media OMD. Połączy nowe obowiązki z pełnieniem dotychczasowej funkcji group account directora zespołu obsługującego Henkla. Baranowska dołączyła do Omnicom Media Group pół roku temu, wcześniej była związana z Media Group, do 2004 r. jako współwłaściciel tej agencji.
Przez ostatni rok (od momentu odejścia Aleksandra Śmigielskiego) Optimum Media OMD zarządzał Jakub Bierzyński, CEO grupy OMG.
W Omnicom Media Group zmienia się także zakres obowiązków Bartosza Majewskiego, dyrektora zarządzającego PHD i członka zarządu OMG. Oprócz kierowania PHD ma on teraz odpowiadać za rozwój nowych technologii w grupie, wspierając OMG Digital. Od września br., jak już informowaliśmy, kieruje nią Marcin Węgrzynek, który przeszedł z IDMnetu. (JN)