M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wódka Chopin chce aktywnie walczyć o udziały rynkowe

Serwis Dzienny | 2 października 2008, 06:45

Podlaska Wytwórnia Wódek SA (Polmos Siedlce) chce zwiększyć udziały rynkowe marki wódki Chopin. Ten doskonale znany na świecie produkt w...

Podlaska Wytwórnia Wódek SA (Polmos Siedlce) chce zwiększyć udziały rynkowe marki wódki Chopin. Ten doskonale znany na świecie produkt w Polsce należy do portfolio Polmosu Siedlce i właściwie na naszym rynku nie był wspierany działaniami marketingowymi. Chopin ma dwie odmiany - wódkę ziemniaczaną należącą do segmentu super premium (cena powyżej 100 zł za butelkę) i nieco tańszą wódkę zbożową oferowaną wyłącznie w Polsce.

- Chcemy dotrzeć do nieco młodszych konsumentów i edukować ich na temat cech i sposobów konsumpcji obu wariantów produktu - mówi Przemysław Matuszewski, dyr. sprzedaży Polmosu Siedlce.

Zbożowy Chopin, tzw. czerwony, ma obecnie nowe opakowanie, który przygotował dział marketingu Polmosu Siedlce. Przewidziane są także działania PR, animacje w kanale on-trade i komunikacja w punkcie sprzedaży, za które odpowiedzialna jest agencja BiS.

Według Przemysława Matuszewskiego Chopin jest obecnie w Polsce numerem 1 na rynku super premium i wyprzedza markę Belvedere z portfolio Moet-Hennessy Polska. Trudno jednak o precyzyjne dane, bo większość sprzedaży odbywa się w kanale HoReCa, który nie jest monitorowany.

Na świecie za sprzedaż i marketing marki Chopin odpowiada grupa LVMH, która ma w portfolio także Belvedere. W Polsce marki te należą do różnych marketerów i ze sobą konkurują. (MB, TW)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,