Zagranica

DDB PRZEJMUJE WART 70 MLN DOL. GLOBALNY BUDŻET DANONE'A

Francuski gigant spożywczy Danone skonsolidował międzynarodowy budżet reklamowy trzech brandów wód mineralnych, Danone Active, Danone Taillefine oraz włoską wodę gazowaną...

Francuski gigant spożywczy Danone skonsolidował międzynarodowy budżet reklamowy trzech brandów wód mineralnych, Danone Active, Danone Taillefine oraz włoską wodę gazowaną Ferrarelle, w rękach agencji DDB Worldwide z Paryża. Zarówno Danone, jak i DDB nie ujawniły wysokości budżetu, ale szacuje się, że wynosi on 70 mln dol. Konsolidacja budżetu wód mineralnych jest kolejnym krokiem realizowanej strategii podziału produktów Danone’a na trzy kategorie: ciastek, produktów mlecznych i wody. Budżety reklamowe wód Evian i Volvic nadal obsługiwane są przez agencje Euro RSCG BETC i Devarrieuxvillaret z Paryża, ale wkrótce równieżĘzostaną skonsolidowane.