Kraj

BuM i Starcom w projekcie książkowym "Polityki"

Wydawnictwo "Polityka" SP inauguruje 20-tomową kolekcję książkową "Polska Literatura Współczesna". W przyszłym tygodniu do części nakładu "Polityki" zostanie dołączony pierwszy...

Wydawnictwo “Polityka” SP inauguruje 20-tomową kolekcję książkową “Polska Literatura Współczesna”. W przyszłym tygodniu do części nakładu “Polityki” zostanie dołączony pierwszy tom kolekcji: książka Marka Hłaski “Piękni dwudziestoletni”. Wśród autorów kolejnych książek znaleźli się m.in.: Czesław Miłosz, Sławomir Mrożek, Olga Tokarczuk, Julian Stryjkowski, Witold Gombrowicz, Paweł Huelle, Wiesław Myśliwski, Hanna Krall, Edward Stachura, Jerzy Pilch, Jerzy Andrzejewski, Jarosław Iwaszkiewicz, Stefan Chwin, Miron Białoszewski, Gustaw Herling-Grudziński.

Książki tworzące serię odwołują się zarówno do zbiorowego losu Polaków w ostatnim półwieczu, jak i dotykają często spraw indywidualnych – kształtowania osobowości człowieka, poszukiwania tożsamości w zmieniającym się świecie, kwestii egzystencjalnych i psychologicznych.

Cena “Polityki” z tomem pierwszym kolekcji wyniesie 14,50 zł. Kolejne książki będą dostępne w sprzedaży kioskowej co tydzień, zawsze od środy, w pierwszym dniu sprzedaży “Polityki”, w cenie 19,99 zł.

Wydanie tygodnika z pierwszym tomem kolekcji będzie promowane w TVP1 i TVP2, TVN, Programie 1 i 3 Polskiego Radia, Tok FM, Radio PiN, Radio RMF Classic, w internecie oraz na łamach tygodników “Polityka” i “Forum”. Kreację reklam przygotowała agencja BuM, a za media odpowiada Starcom. (JP)