M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G PRZEKAZUJE CZĘŚĆ PORTFOLIO SIECI ARNOLD WORLDWIDE

Serwis Dzienny | 20 marca 2001, 00:00

Procter & Gamble Co. przekazał europejski budżet reklamowy papierowych ręczników Bounty sieci reklamowej Arnold Worldwide Partners należącej do Havas Advertising....

Procter & Gamble Co. przekazał europejski budżet reklamowy papierowych ręczników Bounty sieci reklamowej Arnold Worldwide Partners należącej do Havas Advertising. Powodem zmiany jest przejęcie przez Havas i umieszczenie w sieci Arnold Partners nowojorskiej agencji Jordan McGrath Case & Partners/Euro RSCG, która w USA zajmuje się budżetem Bounty od wielu lat. W Europie marka Bounty sprzedawana jest jedynie w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwajcarii, Austrii, Holandii, Grecji i Belgii. Amerykanie zużywają trzykrotnie więcej papierowych ręczników niż Europejczycy. P&G wprowadził po raz pierwszy brand Bounty na rynek nieamerykański w 1996 r.

Czytaj więcej na temat: , , ,