Kraj

Jerzy Stuhr po obu stronach kamery w nowej kampanii Raiffeisen Banku

"Śniadanie" to kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Raiffeisen Bank Polska SA prowadzonej pod hasłem "Bank Ludzi Przedsiębiorczych". Głównymi twórcami i gwiazdami...

“Śniadanie” to kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Raiffeisen Bank Polska SA prowadzonej pod hasłem “Bank Ludzi Przedsiębiorczych”. Głównymi twórcami i gwiazdami kampanii są Jerzy i Maciej Stuhrowie, ukazujący w kolejnych filmach problemy, z jakimi stykali się niegdyś ludzie przedsiębiorczy oraz to, jak obecnie Raiffeisen Bank ułatwia im życie poprzez swą ofertę produktową oraz podejście do klientów. Najnowsza, 45-sekundowa historia zwraca tym razem uwagę na aspekt doradczy działalności banku. Podobnie jak w przypadku poprzednich reklam Raiffeisen Bank Polska film wyreżyserował Jerzy Stuhr. Tym razem jednak pojawia się także na ekranie, wcielając się w rolę ojca udzielającego inwestycyjnych rad. W roli syna zaskoczonego ojcowskimi poradami występuje Maciej Stuhr.

Tak jak w przypadku poprzednich odsłon kampanii – “Rockefeller” oraz “Ślub” – za scenariusz “Śniadania” odpowiada agencja reklamowa Opus B, produkcję zrealizowało Studio Odeon. Autorem zdjęć jest tym razem Bartek Prokopowicz. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. (AMS)