Kraj

AWR "Wprost" powiększa zespół i tworzy nowe stanowiska

Do zespołu AWR "Wprost" dołączyły trzy nowe osoby. Funkcję key account managera w dziale reklamy i promocji objęła Marzanna Pszenna....

Do zespołu AWR “Wprost” dołączyły trzy nowe osoby. Funkcję key account managera w dziale reklamy i promocji objęła Marzanna Pszenna. Zastąpiła Edytę Grabowską, która odeszła z wydawnictwa. Pszenna do AWR “Wprost” przeszła z firmy Media Regionalne. Wcześniej związana była m.in. z Mediatak i Polskapresse. Do obowiązków Pszennej należy realizacja nowej strategii sprzedaży tygodnika “Wprost”, a także tworzenie i koordynacja projektów specjalnych dla wszystkich produktów wydawnictwa.

Marcin Stefanowski został redaktorem naczelnym serwisu Wprost.pl w dziale internetowym, którym kieruje Marcin Zduńczyk. Stefanowski zdobywał doświadczenie zawodowe w Mediach Regionalnych, gdzie był odpowiedzialny m.in. za rozwój serwisów internetowych “Głosu Pomorza” i “Głosu Koszalińskiego” (GK24.pl, GP24.pl, GS24.pl). W AWR “Wprost” odpowiedzialny będzie za rozwój i jakość merytoryczną serwisów: Wprost.pl, Infotuba.pl, WiK.com.pl, Blogbox.com.pl, Ludzie.wprost.pl, a także za współtworzenie nowych marek internetowych.

Stanowisko kierownika ds. badań i rozwoju objął Michał Polak, związany ostatnio z Burda Media Polska jako market research senior specialist. Polak odpowiedzialny będzie m.in. za analizę tytułów AWR “Wprost” oraz konkurencji, stworzenie działu badań i rozwoju oraz zarządzanie nim, a także za opracowanie, wdrażanie i realizację strategii badawczo-rozwojowej oraz monitoring rynku reklamowego.

Redaktor naczelny serwisu Wprost.pl i kierownik ds. badań i rozwoju to nowe stanowiska w strukturze AWR “Wprost”. Utworzenie ich związane jest z optymalizacją zatrudnienia i strategią firmy. (BG)