Kraj

Agnieszka Stelmaszczyk opuszcza Accenture Marketing Sciences

Agnieszka Stelmaszczyk, szefowa polskiego oddziału Accenture Marketing Sciences, rozstaje się z firmą. Zarządzała audytorsko-marketingową komórką Accenture od blisko roku. Na...

Agnieszka Stelmaszczyk, szefowa polskiego oddziału Accenture Marketing Sciences, rozstaje się z firmą. Zarządzała audytorsko-marketingową komórką Accenture od blisko roku. Na razie rozważa różne możliwości dalszego rozwoju kariery.

Agnieszka Stelmaszczyk przed przejściem do Accenture była związana z Brokerem FM jako dyrektor zarządzający kontaktami handlowymi. Do Brokera przeszła z OMD Poland, gdzie pracowała przez siedem lat, ostatnio jako dyrektor zarządzający Macroscope OMD, wcześniej m.in. jako group account director zespołu PTC w Optimum Media OMD.

Według naszych informacji Accenture rekrutuje obecnie osobę, która przejmie obowiązki Agnieszki Stelmaszczyk. (JN)