Kraj

MANUS MEDIA OBSŁUGUJE WARSZAWSKIE CENTRA HANDLOWE

Agencja reklamowa Manus Media z Krakowa przygotowała dla warszawskich centrów handlowych Reduta i Targówek wiosenną kampanię reklamową pod tytułem "Pokusa...

Agencja reklamowa Manus Media z Krakowa przygotowała dla warszawskich centrów handlowych Reduta i Targówek wiosenną kampanię reklamową pod tytułem “Pokusa wiosennych zakupów”. Reklamy pojawiły się na billboardach, w prasie codziennej, materiałach POS oraz w magazynie “Inspiracje”, który jest adresowany do klientów (jest on także dołączany jako insert w marcowych wydaniach “Gazety Wyborczej” oraz dystrybuowany w systemie drop-to-door). Kampanię przygotowała i wyprodukowała Manus Media (która od niedawna ma również warszawski oddział), zaś planowaniem i zakupem mediów klient zajął się bezpośrednio. Manus Media obsługiwała do tej pory m.in. firmy Gullfiber Polska, Celt SA i Konsbud. Przychody agencji w 1999 r. wyniosły ok. 5 mln zł. Jej głównymi udziałowcami (po 40 proc.) są Jarosław Boliński (dyrektor obsługi klienta) i Jan Biczysko (dyrektor kreatywny). (AMS)