Kraj

Motywy z "La dolce vita" Felliniego w reklamie Peroni Nastro Azzurro

Kompania Piwowarska, dystrybutor piwa Peroni Nastro Azzurro, planuje dla tej marki nową kampanię reklamową. Do emisji w stacjach telewizyjnych trafi...

Kompania Piwowarska, dystrybutor piwa Peroni Nastro Azzurro, planuje dla tej marki nową kampanię reklamową. Do emisji w stacjach telewizyjnych trafi niebawem 30-sekundowy spot wyprodukowany przez brytyjską agencję The Bank, która pracuje dla tej marki należącej do portfolio koncernu SABMiller. Reklama nawiązuje do filmu “La dolce vita” Federico Felliniego z 1960 r. z Anitą Ekberg i Marcello Mastroiannim, m.in. do słynnej sceny kąpieli w Fontannie di Trevi w Rzymie. Realizatorzy otrzymali pozwolenie na kręcenie zdjęć w zabytkowej fontannie jako pierwsza ekipa od blisko pół wieku. Spot, który trafi do emisji w telewizji, jest kompilacją fragmentów 3,5-minutowego filmu reklamowego, w którym świat marki Peroni Nastro Azzurro nawiązuje do ikon włoskiego stylu lat 60. i filmu Felliniego.

Media dla Kompanii Piwowarskiej planuje i kupuje dom mediowy Starcom. W Polsce marka Peroni Nastro Azzurro nie była wspierana w telewizji od czasu wprowadzenia wiosną 2006 r. (MB)