Zagranica

Pizza Hut rusza w Wlk. Brytanii z kampanią Pasta Hut

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię pod hasłem "Pasta Hut". W 700 restauracjach pojawi się nowe menu...

Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczyna w Wielkiej Brytanii kampanię pod hasłem “Pasta Hut”. W 700 restauracjach pojawi się nowe menu oparte na ośmiu wariantach makaronu. Claudia Nicholls-Magielsen, dyr. marketingu Pizza Hut, wyjaśniła, że Brytyjczycy oczekiwali od Pizza Hut większej różnorodności w menu poza tradycyjną pizzą. Ponadto, jak się okazało, jadając poza domem, częściej wybierali makaron niż pizzę.

Nowe menu wesprze rozpoczęta dziś kampania telewizyjna autorstwa agencji Abbott Mead Vickers BBDO.

Pizza Hut w ciągu sześciu najbliższych lat chce wydać na inwestycje 100 mln funtów. Tylko w tym roku wyda 17 mln funtów na zmianę wystroju 100 restauracji. (“BrandRepublic”)